Alles onder controle - Albert Holtzappel

Albert Holtzappel | 2018 | Zachte kaft | Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 24,50

Beschrijving

Elke crisis is uniek, dus als er plotseling een plaatsvindt in uw organisatie is het moeilijk om snel en adequaat te reageren. Wat moet u doen, wie kunt u vertrouwen, hoe kunt u zich verdedigen? Een crisis bezweren vereist stalen zenuwen en een goed plan. In dit boek staat gedetailleerd beschreven wat u moet doen, van het in kaart brengen van alle partijen en het bedenken van realistische scenario's tot het organiseren van de communicatie. Leer van bekende en onbekende cases hoe het (niet) hoort. Met dit boek bent u voorbereid als u vroeg of laat geconfronteerd wordt met arbeidsonrust, product recalls, ongewenste intimiteiten, acute kasproblemen, corporate governance vraagstukken, vijandige overnames of fraude. Wat er ook gebeurt, als u de crisis serieus neemt en actie onderneemt volgens de methode in dit boek, kunt u de situatie onder controle krijgen en een ramp voorkomen. Albert Holtzappel heeft meer dan twintig jaar ervaring in issuemanagement en crisiscommunicatie. Hij was communicatie?manager van Heineken International en ABN Amro Asset Management en heeft als crisisdeskundige talloze bedrijven en instellingen effectief geholpen. Zijn motto is: crisis is oorlog, dus je kunt maar beter voorbereid zijn op het ergste.
Lees meer

Beschrijving

Elke crisis is uniek, dus als er plotseling een plaatsvindt in uw organisatie is het moeilijk om snel en adequaat te reageren. Wat moet u doen, wie kunt u vertrouwen, hoe kunt u zich verdedigen? Een crisis bezweren vereist stalen zenuwen en een goed plan. In dit boek staat gedetailleerd beschreven wat u moet doen, van het in kaart brengen van alle partijen en het bedenken van realistische scenario's tot het organiseren van de communicatie. Leer van bekende en onbekende cases hoe het (niet) hoort. Met dit boek bent u voorbereid als u vroeg of laat geconfronteerd wordt met arbeidsonrust, product recalls, ongewenste intimiteiten, acute kasproblemen, corporate governance vraagstukken, vijandige overnames of fraude. Wat er ook gebeurt, als u de crisis serieus neemt en actie onderneemt volgens de methode in dit boek, kunt u de situatie onder controle krijgen en een ramp voorkomen. Albert Holtzappel heeft meer dan twintig jaar ervaring in issuemanagement en crisiscommunicatie. Hij was communicatie?manager van Heineken International en ABN Amro Asset Management en heeft als crisisdeskundige talloze bedrijven en instellingen effectief geholpen. Zijn motto is: crisis is oorlog, dus je kunt maar beter voorbereid zijn op het ergste.

Specificaties

Door (auteur) Albert Holtzappel
Uitgeverij Haystack, Uitgeverij
Genre Bedrijfskunde algemeen
Uitgave Zachte kaft
Aantal pagina's 192
Verschenen op 04-10-2018
ISBN / EAN 9789461262967
Taal Nederlands
Gewicht 403 g
Hoogte 215 mm
Breedte 138 mm
Dikte 21 mm