De laatste werkdag van de topverkoper - Matthieu Bout

Matthieu Bout | De laatste werkdag | 2023 | Zachte kaft | Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 34,95

Beschrijving

6% van jouw concurrenten op de beurs gelooft dat ze leads van de beurs zullen laten converteren. Slechts 6%. Het is mijn betrachting om jou ook tot die 6% te krijgen. Het is mijn betrachting om jou te laten geloven in de kracht van de vakbeurs en in jouw capaciteiten als verkoper op de beursstand. Ongeacht de reden van je beursdeelname, het uiteindelijke doel is om omzet te genereren. Hoewel het voor marketeers gebruikelijk is om op dergelijke evenementen zoveel mogelijk leads te verzamelen, ligt de uitdaging in het omzetten ervan in daadwerkelijke verkopen. Met een goed geplande opvolgstrategie kan je met succes een concurrentievoordeel behalen uit de beurs. Beurzen bieden een ideaal platform om jouw producten onder de aandacht te brengen en in contact te komen met potentiële klanten. Of je nu jouw naamsbekendheid wilt vergroten, nieuwe producten wilt promoten of gewoon wilt netwerken met professionals uit de branche, een beurs kan een waardevolle gelegenheid zijn om jouw marketingdoelstellingen te bereiken. Het succes van jouw beursdeelname hangt uiteindelijk echter af van jouw vermogen om leads om te zetten in verkopen. Helaas worstelen veel bedrijven met dit aspect, ondanks het verzamelen van talloze contacten tijdens het evenement. In dit boek toon ik je graag hoe je van deze struggle een kunst kan maken.
Lees meer

Beschrijving

6% van jouw concurrenten op de beurs gelooft dat ze leads van de beurs zullen laten converteren. Slechts 6%. Het is mijn betrachting om jou ook tot die 6% te krijgen. Het is mijn betrachting om jou te laten geloven in de kracht van de vakbeurs en in jouw capaciteiten als verkoper op de beursstand. Ongeacht de reden van je beursdeelname, het uiteindelijke doel is om omzet te genereren. Hoewel het voor marketeers gebruikelijk is om op dergelijke evenementen zoveel mogelijk leads te verzamelen, ligt de uitdaging in het omzetten ervan in daadwerkelijke verkopen. Met een goed geplande opvolgstrategie kan je met succes een concurrentievoordeel behalen uit de beurs. Beurzen bieden een ideaal platform om jouw producten onder de aandacht te brengen en in contact te komen met potentiële klanten. Of je nu jouw naamsbekendheid wilt vergroten, nieuwe producten wilt promoten of gewoon wilt netwerken met professionals uit de branche, een beurs kan een waardevolle gelegenheid zijn om jouw marketingdoelstellingen te bereiken. Het succes van jouw beursdeelname hangt uiteindelijk echter af van jouw vermogen om leads om te zetten in verkopen. Helaas worstelen veel bedrijven met dit aspect, ondanks het verzamelen van talloze contacten tijdens het evenement. In dit boek toon ik je graag hoe je van deze struggle een kunst kan maken.

Specificaties

Door (auteur) Matthieu Bout
Uitgeverij FITPOINT
Genre Marketing
Uitgave Zachte kaft
Aantal pagina's 208
Verschenen op 01-12-2023
ISBN / EAN 9789464440317
Taal Nederlands
Gewicht 401 g
Hoogte 242 mm
Breedte 172 mm
Dikte 13 mm