En Waar Blijft De Klant? - Jacko D'Agnolo

Jacko D'Agnolo | 2011 | Zachte kaft | Nederlands
Tijdelijk niet leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 4,95

Beschrijving

Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast. D Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. 
Lees meer

Beschrijving

Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast. D Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. 

Specificaties

Door (auteur) Jacko D'Agnolo
Uitgeverij Creative Powerhouse B.V.
Genre Marketing
Uitgave Zachte kaft
Aantal pagina's 119
Verschenen op 28-01-2011
ISBN / EAN 9789079922024
Taal Nederlands
Gewicht 289 g
Hoogte 230 mm
Breedte 160 mm
Dikte 11 mm