Handboek Marketing 4.0 - Paul Postma

Paul Postma | 2018 | Zachte kaft | Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 41,50

Beschrijving

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

Specificaties

Door (auteur) Paul Postma
Uitgeverij Paul Postma Marketing Consultancy
Genre Marketing
Uitgave Zachte kaft
Aantal pagina's 452
Verschenen op 23-01-2018
ISBN / EAN 9789024400584
Taal Nederlands
Gewicht 880 g
Hoogte 240 mm
Breedte 170 mm
Dikte 21 mm