Handboek Marketing 4.0 - Paul Postma
Paul Postma |
2018 |
Zachte kaft |
Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 41,50
Beschrijving
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Specificaties
Door (auteur) | Paul Postma |
Uitgeverij | Paul Postma Marketing Consultancy |
Genre | Marketing |
Uitgave | Zachte kaft |
Aantal pagina's | 452 |
Verschenen op | 23-01-2018 |
ISBN / EAN | 9789024400584 |
Taal | Nederlands |
Gewicht | 880 g |
Hoogte | 240 mm |
Breedte | 170 mm |
Dikte | 21 mm |