Je doet het toch wel gratis? - Mascha Feoktistova, Max de Vries
Mascha Feoktistova, Max de Vries |
2019 |
Harde kaft |
Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 24,95
Beschrijving
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.
Specificaties
Door (auteur) | Mascha Feoktistova, Max de Vries |
Uitgeverij | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV |
Genre | Media en computercommunicatie |
Uitgave | Harde kaft |
Aantal pagina's | 192 |
Verschenen op | 08-11-2019 |
ISBN / EAN | 9789461562555 |
Taal | Nederlands |
Gewicht | 348 g |
Hoogte | 218 mm |
Breedte | 144 mm |
Dikte | 19 mm |