Je doet het toch wel gratis? - Mascha Feoktistova, Max de Vries

Mascha Feoktistova, Max de Vries | 2019 | Harde kaft | Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 24,95

Beschrijving

Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.

Specificaties

Door (auteur) Mascha Feoktistova, Max de Vries
Uitgeverij Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Genre Media en computercommunicatie
Uitgave Harde kaft
Aantal pagina's 192
Verschenen op 08-11-2019
ISBN / EAN 9789461562555
Taal Nederlands
Gewicht 348 g
Hoogte 218 mm
Breedte 144 mm
Dikte 19 mm