Koud bellen: brrr... - Victor Bonke

Victor Bonke | 2010 | Harde kaft | Nederlands
Uitverkocht – niet meer leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 29,50

Beschrijving

Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACE Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-boek geeft je structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs. Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuwe klanten, omdat je: effectiever en efficiënter wordt; er meer plezier aan beleeft; leert omgaan met angst voor afwijzing. Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een acquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten. Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collega s afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals. De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizenden commerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.
Lees meer

Beschrijving

Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACE Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-boek geeft je structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs. Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuwe klanten, omdat je: effectiever en efficiënter wordt; er meer plezier aan beleeft; leert omgaan met angst voor afwijzing. Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een acquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten. Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collega s afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals. De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizenden commerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.

Specificaties

Door (auteur) Victor Bonke
Uitgeverij Boekenbent, Uitgeverij
Genre Marketing
Uitgave Harde kaft
Aantal pagina's 160
Verschenen op 01-08-2010
ISBN / EAN 9789085705628
Taal Nederlands
Gewicht 381 g
Hoogte 206 mm
Breedte 19 mm
Dikte 17 mm