Marketing voor de Madmen van morgen - Wim Vermeulen

Wim Vermeulen | 2018 | Zachte kaft | Nederlands
Uitverkocht – niet meer leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 29,99

Beschrijving

Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?
Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?
Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?

Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging gezet. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect.

Maar de oorzaak ligt vooral bij onszelf als marketeer. In plaats van de sector proberen te heruitvinden, moeten we onze aanpak aanpassen aan de veranderingen in de digitale wereld. Het TapForward-communicatiemodel is daarbij een stap in de juiste richting: mensen die zich actief achter het merk scharen en dat ook zo uiten op de sociale media, levert sterk resultaat op.

Aan de hand van veertig succescampagnes, bouwt dit boek een nieuw model uit dat de uitdagingen van reclame in de 21ste eeuw aanpakt. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om merken sterker te maken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.

Lees meer

Beschrijving

Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?
Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?
Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?

Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging gezet. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect.

Maar de oorzaak ligt vooral bij onszelf als marketeer. In plaats van de sector proberen te heruitvinden, moeten we onze aanpak aanpassen aan de veranderingen in de digitale wereld. Het TapForward-communicatiemodel is daarbij een stap in de juiste richting: mensen die zich actief achter het merk scharen en dat ook zo uiten op de sociale media, levert sterk resultaat op.

Aan de hand van veertig succescampagnes, bouwt dit boek een nieuw model uit dat de uitdagingen van reclame in de 21ste eeuw aanpakt. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om merken sterker te maken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.

Specificaties

Door (auteur) Wim Vermeulen
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Genre Marketing
Uitgave Zachte kaft
Aantal pagina's 200
Verschenen op 19-02-2018
ISBN / EAN 9789401447218
Taal Nederlands
Gewicht 399 g
Hoogte 241 mm
Breedte 171 mm
Dikte 14 mm