Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten - Dion van der Vaart
Dion van der Vaart |
Digitale trends en tools in 60 minuten |
2017 |
Zachte kaft |
Nederlands
Leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 12,50
Beschrijving
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Specificaties
Door (auteur) | Dion van der Vaart |
Uitgeverij | Haystack, Uitgeverij |
Genre | Bedrijfskunde algemeen |
Uitgave | Zachte kaft |
Aantal pagina's | 176 |
Verschenen op | 25-05-2017 |
ISBN / EAN | 9789461262233 |
Taal | Nederlands |
Gewicht | 176 g |
Hoogte | 165 mm |
Breedte | 115 mm |
Dikte | 19 mm |