Verkopen in 90 minuten - Dietske van Kessel
Dietske van Kessel |
90 Minuten-reeks |
2011 |
Zachte kaft |
Nederlands
Uitverkocht – niet meer leverbaar
Niet op voorraad in de winkel
€ 14,95
Beschrijving
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: je ideeën, je producten en diensten, je organisatie, jezelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als verkoper de facilitator bent. Verkopen in 90 minuten brengt je verkoopkennis up-to-date. Onderwerpen die aan bod komen zijn: - Verkopen volgens de socratische methode - De fasen van het verkoopgesprek - Soorten klanten en wensen - Waarde verkopen en waarde toevoegen - Omgaan met bezwaren - Scherp zijn en er scherp uitzien Met veel handige tips en do s en don ts. Dietske van Kessel is Managing Partner bij Van Kessel & Partners BV, Management Consultants in Business Communication in Wassenaar. Haar motto s zijn practice what you preach en train hard, fight easy .
Specificaties
Door (auteur) | Dietske van Kessel |
Uitgeverij | Koninklijke Boom Uitgevers |
Genre | Management algemeen |
Uitgave | Zachte kaft |
Aantal pagina's | 100 |
Verschenen op | 15-10-2011 |
ISBN / EAN | 9789024401055 |
Taal | Nederlands |
Gewicht | 130 g |
Hoogte | 175 mm |
Breedte | 120 mm |
Dikte | 9 mm |